یک پزشک متخصص میگوید: «در کشور ما متأسفانه بعد از ادغام آموزش پزشکی و سیستم بهداشت و درمان با یکدیگر و جدایی از وزارت علوم، بیمارستانها تبدیل به محیط آموزشی شدند. از طرفی بهعلت بالا بودن حقوق متخصصان باسابقه و ...